خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

رسیدگی به ۱۷۶۰۲ فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان همدان 

همدان-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از رسیدگی به ۱۷۶۰۲ فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۱۷۴۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
رسیدگی به ۱۷۶۰۲ فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان همدان داریوش جودکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار  اشت: در سال ۹۹ شعب تعزیرات حکومتی استان همدان در مجموع ۱۷ هزار و ۶۰۲ فقره پرونده رسیدگی کردند.

وی افزود: دراین راستا تعداد ۱۴ هزار و ۸۷۷ فقره مربوط به تخلفات بخش کالا وخدمات با بیش از ۸۲۹ میلیارد ریال جریمه، تعداد یک هزار و ۷۴۶ فقره مربوط به بهداشت، دارو و درمان با بیش از ۴ میلیارد ریال جریمه و تعداد ۹۷۹ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز با بیش از ۷۶۹ میلیارد ریال جریمه است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: از مجموع تمام پرونده‌های ارسالی به تعزیرات حکومتی ۹۹ درصد تخلفات کالا و خدمات، ۱۰۰ درصد پرونده‌های قاچاق کالا و ارز و ۱۰۰ درصد پرونده‌های بهداشت، دارو و درمان مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بیشترین تخلف اعلامی به ترتیب عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و گرانفروشی و واحد‌های صنفی با بیشترین تخلف به ترتیب خواروبار فروشی، نانوایی و مرغ فروشی بوده است.

جودکی با اشاره به جریمه متخلفین تصریح کرد: متخلفین در سال گذشته در مجموع یک هزار و ۶۱۳ میلیارد و ۴۳ میلیون و ۷۲۸ هزار ریال جریمه نقدی شدند.

وی در پایان ضمن قدردانی از مردم عزیز و همچنین دستگاه‌های نظارتی که با احساس مسئولیت و اعلام گزارشات به موقع ما را در انجام وظیفه یاری کردند، گفت: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir  برای اعلام گزارشات اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات